Blog
utorak, svibanj 8, 2012


Otkad je 1979. godine predstavljena kao vozilo ponajprije namijenjeno za teške off-road terene, G-klasa je prošla zapanjujući proces evolucije. Tokom 33 godine Mercedes-Benz je ovog stručnjaka specijaliziranog za off-road terene pretvorio u vozilo s interijerom visoke klase i voznim osobinama na cesti ravnim onima premium limuzina iz Stuttgarta. G-klasa se danas se smatra top-modelom među luksuznim cross-country vozilima, a svoje gene je prenijela i drugim vrlo uspješnim Mercedes-Benz SUV-ovima. Ona je nebrojeno puta proglašavana off-road vozilom godine, pa tako i ove godine.

Opsežan niz mjera osigurava da ovo cross-country vozilo ostane klasa za sebe u segmentu off-roadera. Te mjere uključuju nove motore, znatno proširenu ponudu opreme, novu, još luksuzniju unutrašnjost, te nekoliko diskretnih izmjena vanjštine kojima je očuvan bezvremenski, klasičan dizajn, gotovo nepromijenjen od 1979., a koji je G-klasu promovisao u istinsku ikonu automobilskog stila.

Izmjene vanjskog izgleda uključuju nova LED svjetla za dnevnu vožnju i nove retrovizore, dok AMG-ove verzije predstavljaju novu, posebnu AMG-ovu rešetku hladnjaka s dvostrukim otvorima za zrak, te nove branike. Emotivan dizajn eksterijera zaokružuju crveno lakirana kočiona klješta i prvi put dostupni, 20-inčni točkovi.

U unutrašnjosti, instrument tabla i centralna konzola potpuno su izmijenjene, te uključuju nove upravljačke elemente i velike, ekskluzivno dizajnirane ukrasne panele. Ovi elementi unutrašnjosti redizajnirane G-klase daju svjež, ali i klasičan izgled.

Vozaču je sada između dva okrugla brojčanika na raspolaganju i TFT displej u boji. Još jedan veliki displej u boji dio je COMAND Online sistema. Ovaj infotainment sistem uključuje DVD izmjenjivač i COMAND kontroler, a dio je standardne opreme u svim modelima G-klase. Nova generacija infotainment sistema nudi i navigacijski sistem s posebnim dodatnim off-road funkcijama, LINGUATRONIC sistem glasovnog upravljanja i Bluetooth konekciju. Uza sve te novosti, zadržani su mnogi elementi dizajna unutrašnjosti kako G-klasa ne bi izgubila svoj prepoznatljivi karakter.

Po želji su dostupne dodatni sigurnosni sistemi, poput DISTRONIC PLUS tempomata za regulaciju odstojanja, asistenta za mrtvi ugao, te PARKTRONIC sistema s kamerom za vožnju unatrag. ESP® sistem potpuno je izmijenjen i sada uključuje stabilizator prikolice i HOLD funkciju.

Raspon motora u Mercedes-Benzovoj G-klasi uključuje modele G 350 BlueTEC i G 500, oba u izvedbi s četvero vrata i dugim međuosovinskim razmakom, te G 500 kao kabriolet s kraćim međuosovinskim razmakom. Bazna je verzija G 350 BlueTEC s V6 dizelskim motorom zapremine 2987 ccm. Motor s četiri ventila po cilindru ima snagu od 155 kW (211 KS) pri 3400 o/min i obrtni moment od 540 Nm u rasponu od 1600 do 2400 obrtaja u minuti. Mercedes-Benzova BlueTEC tehnologija smanjuje emisiju štetnih gasova, posebno dušikovih oksida (NOx). Model G 350 BlueTEC još je učinkovitiji uz dodatak vodene otopine uree AdBlue®, koja se ubrizgava u tok izduvnih gasova.

Alternativu dizelskom pogonu predstavlja 5,5-litarski V8 benzinski motor u modelu G 500 snage 285 kW (388 KS) i izvrsnog obrtnog momenta od 530 Nm. Isti taj motor kabrioletskom modelu G 500 daje snagu da se nosi sa svim situacijama na terenu.

Novost u ponudi je G 63 AMG s V8 biturbo motorom (400 kW/544 KS i 760 Nm obrtnog momenta) sa ECO start/stop sistemom kao dijelom standardne opreme. Paleta modela proširena je sa G 65 AMG s V12 biturbo motorom (450 kW/612 KS i 1000 Nm obrtnog momenta), koji predstavlja najmoćnije cross-country vozilo serijske proizvodnje na svijetu.

Tehničke karakteristike G-klase su i dalje vrlo impresivne. Zahvaljujući motorima sa velikim obrtnim momentom ovaj luksuzni terenac predstavlja izuzetno vozilo za vuču. Izvan ceste, na neprohodnim terenima, on predstavlja najboljeg pratioca zahvaljujući tri električno kontrolisane 100% blokade diferencijala, lakoj šasiji i krutim osovinama.

(klix.ba)

cbs-auto @ 17:55 |Komentiraj | Komentari: 0


zmjene eksterijera se ogledaju u minimalnim modifikacijama prednje maske, branika i maglenki, dok prednja svjetla sadrže LED sijalice i xenone. Na zadnjem dijelu su uočljive modifikacije difuzora i izduvnih cijevi.

Kompaktni SUV će biti ponuđen sa dva dizelska i tri benzinska motora. Kada je riječ o dizelašima, tu je 2,0-litarski TDI koji isporučuje 141 KS i 320 Nm obrtnog momenta. Osim toga, tu je i 3,0-litarski TDI koji nudi 241 KS i 580 Nm obrtnog momenta.

Ponuda benzinaca se sastoji od 2,0-litarskog TFSI motora sa 221 KS i 350 Nm obrtnog momenta i novog 3,0-litarskog V6 motora sa turbopunjačem, koji isporučuje 268 KS i 400 Nm obrtnog momenta.

Posljednji agregat je hibridna verzija i dostupna je samo u kombinaciji sa quattro pogonom na sva četiri točka. Radi se o 2,0-litarskom TFSI motoru i električnom motoru koji zajednički proizvode 241 KS i 480 Nm obrtnog momenta.

Cijena osnovnog modela Audija Q5 je 39.900 eura.

cbs-auto @ 17:38 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, rujan 29, 2011

Koliko ste samo puta otvarali vrata svog automobila pa s njima nekontrolirano udarili u zid ili automobil parkiran do vašeg. Neugodna navika koja se svakom vozaču dogodila mnogo puta više neće predstavljati problem zahvaljujući rješenju iz Forda. Američki je proizvođač predstavio novu inovaciju koja štiti sva vrata na automobilu prilikom otvaranja. Konkretno, ukoliko otvorite vrata više od 15 centimetara, iz unutrašnjeg dijela vrata izletit će zaštitna guma koja štiti vrata od udarca.

 

Iz Forda ističu da cijeli proces iskakanja gume traje manje od jedne sekunde, a zaštita prednjih vrata iznosi 90, a stražnjih vrata 85 posto. Ova će inovacija premijeru imati u aktualnoj generaciji modela Focus, a većina nadolazećih modela također će u opciji imati zaštitnu gumu. U cijeloj priči jedino je nejasno kako se uz sve napredne i sofisticirane tehnologije netko nije malo ranije sjetio ovakve 'sitnice'.

cbs-auto @ 01:26 |Komentiraj | Komentari: 0
subota, kolovoz 13, 2011


Prema izjavama direktora Mercedesa, Dietera Zetschea, koju su prenijeli mediji u Njemačoj, druga verzija Shoting Brakea uskoro će se naći u serijskoj proizvodnji. Automobil bi se na tržištu trebao pojaviti 2014. godine.

Radi se o sportskom karavanu sa petorim vratima baziranom na sedanu CLC. Stajling će vjerovatno donekle posuditi od koncepta CLS Shooting Brake, tako da se može očekivati padajući krov i stilski dotjeran zadnji kraj. Mercedes CLC Shooting Brake će imati MFA platformu i ponudu od nekoliko različitih benzinskih i dizel motora.



 

cbs-auto @ 16:37 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
Infolinks
Google
Google
Index.hr
Nema zapisa.